Svar,

filipppaa :) om SHOPPING:
fanns det någon miltärgrön jacka från hm utan sån text på ryggen?
svar: Nein nein, den kommer inte från H&M!
Haha, den kommer från Tessie, men när jag skulle ta kort på kläderna så tog jag bara första bästa galge att hänga upp dom på och ja, det råkade vara en från hm ;)
Så jag har ingen aning om ifall de över huvudtaget har några militärgröna jackor på H&M. Men på Tessie har dom iallafall en nästan lika dan, fast med svarta saker på axlarna, jag vet inte ifall det stog något på ryggen på den...
Haha ♥
Carina om HAHAHA:
hur gör du så det blir gifs ?
svar: Det är inte jag som har gjort den, så jag har ingen aning! Men typ vem som helst som har tumblr borde veta, så fråga dem haha ;)
Denise 22 - mamma till Kevin 6 om SHOPPING:
Sjukt snyggt!!
svar: Tack jag vet!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad söt du är! :)

Allt bra med dig också? :)

2012-03-04 @ 15:47:26
URL: http://malinjonssons.se
Postat av: Mimmi

Ny design ja :)

2012-03-04 @ 16:11:59
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0