SVAR JA0

kajsaaaa om Attackerade verandan lite..:
OMG OMG OMG!!!
JAG UPPTÄÄCKTE PRECIS EEEN HEELT FABULÖS SAAAK.
OMG
OMG
OMG

vi har ju förfan likadana kemiböcker.

yä. 

hejddddåå, ;;;;;;
Svar: Hahahaha WOOOOOOHO!
Så makalöst jävla skittråkiga är dom.
Fast det kan ju vara för att det är kemi vi snackar om. Jag orkar inte bry mig och etan, eten, etyn, etanol, etynetanoen och allt vad det heter. ORKAR INTE. WAH.
kajsaaaa om Lektion 1: hur man dissar pervon.:
yeah.
vaaad äre där för app btw? jag vill ju &så chatta med peddon. :)
peacemothafucker. 
hejhejdådå. ;););););)
Svar: Alla peddon träffar jag på moonit (hahaha det är så jävla kul att dissa dom, dissarmästarn in da house ja0) (typ alla jag känner kommer fram till mig och ba "martina kan du någon bra diss till denna personen blablabla?" haha). Och sen addar dom mig på Kik. Så bilden kommer från Kik, men jag träffar dom alltså på moonit.
HAHA det är så himla kul, men var beredd på att dom kommer fråga efter "sexiga bilder" och blabla - DET ÄR DÅ DINA DISSKUNSKAPER SÄTTS PÅ PROV.
(vissa kan gå överstyr, har ett skräckexempel men jag tror inte att ni vill höra det haha).
Grön om "kan inte vi få sminka dig?":
Sexxi hihi! Ja blå kajal är ju kanske inte det första man tänker på när man slänger på sminket innan skolan haha^^ btw, du är min bajjsiga modellskit, puss<3
Svar: Va, gör du inte? :O Det trodde jag alla gjorde?!
Jag menar, varenda kotte på min skola går runt med blå kajal?!?
Du kan vara en bajsig modellskit, 2 sexy 4 your clothes ja0 ♥
Alltså, här är ju mina ögon bara läskigt blåa. I visst ljus så blir det så. Om det är mörkt ser mina ögon nästan gröna ut. Om det är liksom "grått" så blir dom isblåa / gråa. Om det är ljust blir dom skitblåa.
Jag har ingen aning om hur mina ögon ser ut i "vanligt" ljus, för jag ser ju inte mig själv haha. Men dom ändrar verkligen färg beroende på ljuset.
I t ex bildsalen, där det är väldigt ljust, så får jag ofta höra "men JÄVLAR vilka blåa ögon du har Martina!" av människor som ser mig under hela dagen, varje dag. Haha. Läskiga ögon alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0